At Starbucks

Okej, första mer ordentliga inlägget publiceras nu. Jag har inte hunnit fota vad jag köpt och att ta bilder har jag varit såå dålig på.. Idag är första dagen som jag, på tre veckor, har haft tid att sätta mej ner och faktiskt varit inne på datorn och inte bara på några minuter kollat läget på facebook. Där av den dåliga uppdateringen. Nu sitter jag i alla fall inne på starbucks med en kopp kaffe och tar det lungt efter hejdå festen vi hade för våra kompisar som lämnade oss i morse :'( Sjukt kul jag har haft med er! (a) Har gjort en hel del grejer, bland annat JETSKIING! sjuuuukt kul!! Nu är det bara en vecka kvar här och är så ledsen. Men det ska faktiskt bli kul att komma hem och träffa alla,. Ni är saknade härifrån usa alla! Bilden är från gårdagens utsikt. Ha det bra. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0